Leerproblemen praktisch aanpakken met de training ‘Ik Leer Anders’. Direct resultaat

 

Heb je het gevoel dat er meer in je kind zit dan er uitkomt?
Lukt het maar niet om de tafels te automatiseren?
Draait je kind de letters en/of cijfers steeds om, ondanks de extra oefening?
Lukt het maar niet om vloeiend en vlot te lezen?
Blijft het leren van de spellingregels een bijna onmogelijke taak?

Beelddenkers! Zij denken niet in woorden, maar in beelden. Daarom wordt het lesmateriaal niet begrepen en onthouden. Ongeveer 15% van de mensen denkt/leert op deze manier.

Vaak hebben beelddenkers een leerachterstand of denkt men aan dyslexie. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op ‘foute’ wijze wordt aangeboden. De training vertaalt de lesstof naar zijn of haar manier van denken.

Voor beelddenkers is de training de manier om met schoolwerk aan de slag te gaan. Je leert samen met je kind hoe je informatie kunt vertalen naar het juiste informatiesysteem: visueel. Dit kun je (in de toekomst) ook toepassen op vakken als geschiedenis, aardrijkskunde, buitenlandse talen, boekbesprekingen, enz……   

Direct resultaat
Doordat we de lesstof op de juiste manier aanbieden aan de leerling, kan hij of zij direct vertellen of deze leermethode werkt. Dus geen eindeloos traject zonder resultaat. Want wanneer we overschakelen naar het juiste informatiesysteem (visueel) wordt de lesstof direct begrepen en onthouden.

Blijf niet langer worstelen met schoolwerk. Ervaar zelf of deze leermethode werkt. Leer-uitdagingen aanpakken met deze training is leuk en versterkt het gevoel van zelfvertrouwen. 

Twijfel je of je kind een beelddenker is, doe dan de test!, Klik hier!

 

 

Contact .